-->

Seneste besøg: Dato og tid er 7. sep 2010, 14:10

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hvad er det første du kan huske?
Brugeravatar

Vi tre ministre er kommet til at snakke om hvad vores første minde er, altså det første vi kan huske?

Brian kan huske at ha' siddet fast i en mudderpøl ved forældrenes hus, Jonassen kan også huske forældrenes første hus og Trine husker klart indtag af Nutella mader i farmor og farfars sofa.

Hvad er det første du kan huske?

En lytter skrev:
Hej skønne mennesker:) noget af det første jeg husker er, at jeg som en af 'de store' fik lov til at lege med Lego i børnehaven. Men jeg turde ikke se på ham der sad ved siden af, fordi han manglede et par fingre. Og det har jeg det ikke så godt med.

Jette Fra Vojens skrev:
Godmorgen. Det jeg husker som noget af det første fra mig barndom, er den jul hvor jeg var 3.5. Jeg får en cykel og den er for stor til at jeg selv kan komme op på den. Men jeg finder hurtig ud af at tage fortovs kantet i brug:-)

Charlotte skrev:
Godmorgen i tre. Det første jeg kan huske er at min far havde fyldt badekaret og jeg syntes der skulle mere sæbe i vandet så jeg tog en flaske fra hylden og det vidste sig senere at det var barbersprit for det ente med at jeg var hel rød efter badet og det gjorde bare ondt i flere dage og jeg var ca. 4 år.

Henrik fra Esbjerg
Godmorgen i 3. Det første jeg kan huske er at jeg synes jeg havde en lækker nabo. Jeg tror nok jeg 3 år gammel.

Jesper skrev:
Godmorgen. Mit første minde er fra min 4 års fødselsdag, hvor jeg gik rundt og drak slatter mens mine forældre sagde farvel til gæsterne.

Camilla skrev:
Hej derinde. Det første jeg kan huske var jeg 3 år og stod og skænkede øl fra et fadøls anlæg til min fars 30 års fødselsdag.

Line fra Varde skrev:
Mit første minde er da jeg lavede kolbøtter ned af vores trappe og brækkede min arm som 2 årig:)

Ditte fra Esbjerg skrev:
Godmorgen I dejlige mennesker. Jeg husker meget tydeligt engang, hvor jeg var syg og var så gal, fordi min sutteflaske var blevet tom. Min far lå bare og sov, så jeg kastede den over kravlegården og ramte ham i hovedet:) så forstod han budskabet.

Mette skrev:
Det er uforståeligt for de fleste men jeg kan mindes følelsen umiddelbart efter jeg er født. Et ubehageligt skarpt lys og ubehageligt stiv tøj på kroppen. Senere har jeg set et billede af mig som nyfødt med stiveste tyl kjole.

Amalie fra Augustenborg skrev:
Godmorgen. Det jeg allerbedst kan huske fra min barndom, var da jeg var tre år, hvor det var påske. Jeg var ude og lede efter påskeæg sammen med familien, da jeg opdagede en kæmpe fugleklat, som jeg selvfølgelig skulle smage. Jeg kan godt hilse jer at sige, at den ikke smagte godt!

Lene skrev:
Hej med jer 3 dejlige mennesker:) min første erindring var da jeg havde 4 års fødselsdag og fik min første cykel, og jo selvfølgelig skulle prøve den, men det kneb med balancen. Min tur endte i en grøft der dengang var fyldt med gylle som man jo godt måtte udlede dengang. Og jeg røg ned med hovedet under og det hele, så jeg havde ikke en glad mor, der skulle fiske mig op. Og ellers ind og skrubbe mig:)

Hvad er det første du kan huske?

Offline Profil  

Titel: Re: Hvad er det første du kan huske?
Da jeg legede i have med mine naboer

hej hvor ligger fredags sangen fra i fredags

Hvilken sang? Og hvad har det med dette her at gøre?

Jeg kan huske en gammel dame som jeg troede var en heks. Alle børnene på gaden var bange for hende. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time