-->

Seneste besøg: Dato og tid er 9. sep 2010, 09:06

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Blondiner vs. Brunetter
Brugeravatar

I Brunch Break i dag, har vi snakket blondiner vs. brunetter efter en undersøgelse hævder, at blondiner er mere aggressive end brunetter og rødhåret.

Er du enig i undersøgelsen, og mener du ens hårfarve har betydning for ens personlighed?

Offline Profil  

Titel: Re: Blondiner vs. Brunetter
Ja det mener jeg helt bestemt. Jeg var blondine og rødhåret mens jeg var i misbrug og der ville jeg gerne have alt den opmærksomhed jeg kunne få. Nu er jeg brunette og det har jeg været sidden jeg ventede på at komme i behandling i 2008. . Brunetter er mere diskrete og afslappede synes jeg :)
[quote="louise"]I Brunch Break i dag, har vi snakket blondiner vs. brunetter efter en undersøgelse hævder, at blondiner er mere aggressive end brunetter og rødhåret.

Er du enig i undersøgelsen, og mener du ens hårfarve har betydning for ens personlighed?[/quote]

Giver dig ret i at brunetter er mere stille væsner - blondiner og rødhåret er tit piger der søger opmærksomhed.

det kan i fa.....mde ikke mene har været brunette hele livet og er født brunette og jeg er nok den mest hidsige i vores familie jeg mener det er påvirkninger udefra og hvordan man er sindsmæssigt opbygget.

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time